Hallåj

Tjena alla fans, nu har ni kikat in här många gånger utan att sett en uppdatering och era hjärtan har krossats en liten del! Tycker att det var dags med en uppdatering, dock har jag inte så många nya bilder, eller jag har många som inte ni har sett. Så därför får ni två bilder som jag tog under min APU, på självaste jonteponken & bill.

När jag ändå är på g, så lägger jag upp två bilder på pappor. Som jag tog till ett uppslag i ÖP på farsdag.
Och två bilder på en busunge i badhusparken!
Nu ska jag duscha och sen ska jag på snaroa-möte. Idag har jag varit riktigt hurtig känner jag. Vaknade kl 6 och sedan så gick jag och gymmade till att skolan började kl halv 1, då vi hade idrott till halv 4 ungefär.
Puss och kärlek

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fina barnbilder =D

2010-01-12 @ 20:09:05
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Alex

Tack så mycket! :)

2010-01-13 @ 07:28:57
URL: http://alixseabranch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0