frenzy friday

Hej allesammans!
Det är fredagskväll/eftermiddag och jag väntar på att klockan ska bli lite senare så jag kan dra ner på stan och käka och sen blir det utgång med grabbarna. Jag sitter i alla fall och längtar efter le'camera som jag beställt nu, sjukt pepp och det kommer bli riktigt roligt. Känner verkligen att jag kommer utvecklas i mitt fotograferande nu.
Innan så har jag ju bara använt mig av min tattarkamera, skolans D70's, kompisars kameror och dyl. Nu så kommer jag att kunna fota när jag vill, och jag brukar få abstinens för att jag kommer på en bra bild i huvudet men då har jag ingen kamera. Så det kommer att vara sjukt skönt. Därför firar jag det med några bilder från en uppgift som jag fick A+ på, tema vitt. Själv så tycker jag inte riktigt att alla bilder höll måttet, men domaren dömer som han vill.  

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du för linjeeE?

2010-01-25 @ 17:34:04
Postat av: Anonym

Media på John Bauer. Vem är det som frågar? höhö

2010-01-25 @ 18:19:04
URL: http://alixseabranch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0