Hey there

Chachaa bloggarn martina här :) 
det finns inget att skriva om men nu sitter jag & alix och kollar på teve med tända ljus osv och det är jättekul hihi.
har ett ganska ointressant liv så nu får alix skriva.
puss <3

Chacha, alixbooi här. Haha närå!
Vi väntar just nu på jeppeman och virrebooi, här kommer några bilder från i somras igen. Jag kikade nyss på en skejtfilm och nu vill jag ha tillbaka sommaren som flög förbi hur fort som helst! Fast det ska ändå bli skönt med en mysig vinter. Snart är det ju lov också, har inte tänkt så mycket på det innan så det är skönt. Bara 4 skoldagar kvar, göttmos.
Glömde att publicera förut, tog 2h, men nu ska jag titta på scrubs & försöka sova bort mitt illamående!

  1. Mekar-Janne och sin traktor
  2. En skön sommarbild på Jonte & Sara
Over and out. Alix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0