Thursday sleepy thursday

Men vad trevligt att du kikade in här!

Huvvaligen vad jag sover på dagarna, helt sjukt. Slumrade till igår efter att jag hade käkat middag runt 18:00 punktligt, nej men runt sex ungefär. Sov konstant till nu på morgonen, jag fattar inte hur jag kan sova så sjukt länge.. Aja, till dagens ämne, eller gårdagens kanske man ska säga, eftersom att jag glömde skriva igår. Så här kommer lucka 13, eller kanske ska säga rum 203:

Tycker nästan att den här bilden blir lite creepy, kanske inte i nuläget men om man fixar till den lite. Aja, nu har jag precis käkat frukost och ska bege mig mot badrummet för att take care of some buisness, nejdå men borsta tänderna ska jag göra. Gör nog ett inlägg senare idag också.

Cha charå!

Kommentarer
Postat av: malmberh

lite scary den bilden rum 203, känns som nyckeln till något rum på ett psykhem!

2009-12-12 @ 14:09:00
Postat av: Anonym

du suger på att uppdatera! :')

2009-12-23 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0