Livet Enligt Alex

Hej alla fans!

Vad är nytt? Har varit ganska off i bloggvärlden nu, det är en fördel med att vara sann amatörbloggare. En liten semester i tänkandet, det kan inte blondie bellie, kissemissie osv göra, so in your face! Dock tjänar väl dom pengar på det, men vad är pengar här i världen?

Livet Enligt Rosa serien & Rosa The Movie har varit det jag spenderat min tid på idag, bättre tidsfördriv. Sjukt bra, kan nog säga att jag älskar Rosa! <3 haha. Btw, så var jag på föreläsning förra veckan med han som regisserat serien och filmen, dock tror jag nästan att alla mer eller mindre sov efter en timme. Kikade i alla fall genom alla avsnitt idag och då fick jag en återblick om hur det var att vara liten, med alla kompisar, kärlek osv. Jag brukar ofta tänka "Allt var fan roligare när man var liten, hade inga problem heller." men det är väl problemen nu i tonåren som formar en och hur man blir senare in på livet. Så då tänkte jag lite att man kanske ska ta tonåren med en nypa salt och se vad som händer, och ändå ta vara på tiden som "ung". Visst är det väl ingen stor skillnad att bli vuxen antar jag, man förändras ändå inte så mycket. Eftersom att jag kan minnas när jag gick i t.ex 7:an och tänkte "Vad roligt livet kommer vara när man är sjutton år och går på gymnasiet osv", men man var ändå som lyckligast när man var liten. Nog om wall of text, ska inte slita ut er på första inlägget på länge!

Tänkte lägga ut lite bilder från fotouppgiften kompositioner, som jag fick MVG på! Några nya, och några äldre bilder, vissa är lite bättre och roligare än vissa. Jag behövde några bilder som utfyllnad bara.
Nu ska jag plugga lite inför fotoprovet imorn, slutarskalan, fotografins historia, vad man får fotografera osv. Wish me GL lads!

Centralperspektiv.
Korskomposition.
Diagonalkomposition.
Triangelkomposition.
Diagonalkomposition.
Horisontalkomposition.
Gyllene snittet.
Vertikalkomposition.
Cirkelkomposition.
Vertikalkomposition.
Lämnade inte in denna, men gillar den.
Centralperspektiv.
Gyllene snittet.
Horisontalkomposition.
Diagonalkomposition.
Centralperspektiv.
Korskomposition.
Cirkelkomposition.

Kommentarer
Postat av: ultra hetrogayness

kliiiina bilder bubben! <3

Fick också MVG på mina kompositioner :D

2009-12-09 @ 04:22:48
Postat av: Sofia

cleana bilder alix :)

2009-12-09 @ 15:44:09
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/
Postat av: mjölkhani

kissemisse mjau mjau, uppdatera mer din. yeah uh uh, reklam för torvalla : det är inte så farlig som det verkar :):):):):):):):)

2009-12-10 @ 01:34:57
Postat av: Alix

Andjeaz; Tack pluppen, grats m8! <3



Fia; Fett med tack yao! :)



Hani; Råttmjölk mjaukhsisi, tänker jag inte göra. Ska skriva att det är värsta slummen, misshandel, stölder, vandalisering varje dag osv. Som brooklyn fast i sverige typ.

2009-12-10 @ 01:39:27
Postat av: Agnes

DUktig du är aliiiix!!!

vi har precis också hållit p åmed komposition, men vi gjorde det inte i närheten av vad bra du gjorde!

2009-12-26 @ 10:57:21
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0