Första mer eller mindre seriösa inlägget

Eftersom att jag inte har införskaffat mig någon ny kamera än, så kommer jag lägga upp bilder jag tagit på skolan eller med min tattarkamera. Här kommer i alla fall några "höstbilder" jag tog idag på Foto A, var ute med malmberg&karin.
Vi hade bara en timme på oss att fota, och det är svårt att få inspiration av att höra -Gå nu ut och fota såhär, sådär och såhär! Vi skulle i alla fall lära oss lite mer om kompositioner, det blev inte så mycket av det eftersom att man lätt glömmer det när man är ute och fotar. Några kompositioner prickades väl av!
Hade en dåligt skön dag, började halv 9 med Foto, slutade halv 12. Sen satt jag dock hemma och hade tråkigt tills jag blev inbjuden till Josefin och titta på idol!

Roof Diagonal
Diagonalperspektiv!
Alix
Malmberg kan det där med att sparka löv han!
Skejtis
Skejtis!
Karin steker!
I've Fall(en)!
Godnatt people, over and out! Alix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0