Thank god it's still saturday

Heej bloggen, håwler på att fixa mig nu tiep. Men ska bara stanna inne nu inatt  tiepp, har tiep utegångsförbud av mamma, för att jag söp igår tiiep! :$ Hitta verstta fina låten nyss tieep! Aasssbra tieep :')


Haha skämt åsido, att jag ens orkar. Jag trodde nyss att det var söndag, för det har inte varit några ute alls idag nästan, helt dött överallt. Hände ingenting på hela dagen. kom hem ganska tidigt och satt och hade ångest för att det "är skola imorn". Blev glad när jag kom på att det fortfarande var lördag, visserligen har det slagit över till söndag nu men ni förstår..

Har nyss kommit in efter att ha varit hos Jeppe & Pallis, med Hanna och Samuel också. Sitter och lizznar på musik och redigerar lite bilder nu, ska snart fika något hade jag tänkt. Helgen går allt för fort, det är sjukt irriterande. Igår så var jag och alla grabbar(inklusive johanna) hos sim. Var ganska trist, med tanke på att det kom så många randoms dit. Idag har jag varit och fikat med ludde, det var sjukt mycket folk på alla fik men vi bestämde oss att stanna på törners. Gick en sväng på la stada också som sög. Nu tänker jag på hur mycket skönare det är på sommarn, då nästan alla är ute dygnet runt. Det finns för det mesta saker att göra hela tiden, man kan sitta och göra ingenting men ändå så är det inte tråkigt. På hösten/vintern gömmer de flesta sig hemma och går i ide, visst är det mysigt men man blir ju less efter ett tag.

Ja ja, babblar_alex, /careface på dom som läser. Här kommer två bilder som underhållning, den första har malmberg tagit och jag redigerat lite. Den andra bilden är på min fotobok som kom igår, beställde den i måndags tror jag. Blev väl ganska bra, med tanke på att jag tog med ett par bilder som inte var något speciellt.



Wall of text.

Over and out.  Alix.

Kommentarer
Postat av: malmberh

fett med boken! =)

2009-10-18 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0