Godnatt alla söta rara människor

Som sagt så har jag Foto A på onsdagar, detta brukar leda till ett fåtal bilder som blir rätt okej! Slänger upp några jag blev hyffsat nöjd med!
Idag har jag varit på skolan och haft Matte B och Multimedia, som var rätt okej för att vara en långsam tråkig torsdag, finns ju det där hoppet om att det bara är en dag kvar till helgen.
Efter skolan gick jag hem och fikade sedan gick jag och Viktor till Golds och tränade. Fint pass idag faktiskt, efter vi tränat så gick vi upp till mig igen och åt middag, och senare så gick vi till Martina och hade det jättemysigt! :)

1, wide angle house HDR
2, badhusparken med mystisk dimma och (i princip) en fullmåne
3, i badhusparken har det planterats rosa körsbärsträd har jag hört
En fågel viskade till mig att klockan var sent, och att jag inte är så direkt morgonpigg. Så därför säger jag good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite.
Over and out. / Alix

Kommentarer
Postat av: Patrik

Väldigt fina bilder :D

2009-10-12 @ 12:09:08
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: äleex

Tackar! :)

2009-10-12 @ 15:53:58
URL: http://alixseabranch.blogg.se/
Postat av: pallis

fasen vad snygga bilder du tar alltså, bra där bruschan :D<3

2010-01-17 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0