just another wednesday

Hello world!

Nu är det onsdagsnatt / väldigt tidig torsdagsmorgon.. Idag har det inte hänt någonting som är värt att nämna,  förutom att jag bara har varit hemma (missade fotolektionen *sad face*) och kikat på scrubs. Har mått halvtaskigt i två dagar, men imorn är det back to school. Tyvärr så har vi matte B, och kanske till och med ett prov om jag inte minns fel. Men det är bara att bita ihop, för snart är det lov.

Ett fint och välförtjänt lov, efter det så har jag praktik i två veckor också. Lagomt skönt, 3 weeks w/o school, göttmos! Jag har iaf praktik på ÖP, med en av ÖP's journalistfotografer. Får hoppas att det blir sköna och roliga veckor!

Nu blir det scrubs-maraton igen, har tittat på en och en halv säsong idag! Fast nu ska jag försöka sova, det är ju en dag imorgon också. Här är två bilder jag tog för några veckor sen, for your entertainment!



Over and out. Alix

Kommentarer
Postat av: malmberh

du får lägga upp nå cleant från öp ssen då! =)

2009-10-23 @ 00:27:40
Postat av: äleex

Jafan! =)

2009-10-23 @ 00:50:22
URL: http://alixseabranch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0