ute på busäventyr med grapparna

Idag har jag varit i (fråga mig inte) Offerdal och gjorde fotojobb med en fotograf ÖP. Dock så kommer inte jag att använda dom bilderna till något.. På lunchen åkte jag till mormor och blev bjuden på pannkaka, det är något speciellt med mormödrars pannkakor! Sin egen mormor lagar de godaste pannkakorna, bättre än de andras mormödrar. Och sedan när sina egna föräldrar ska laga pannkaka, så blir det inte i närheten lika gott. Kanske något man är uppväxt med, eller så är det helt enkelt så att mormor är bäst på mat! Hände inte så mycket mer intressant på dagen förutom att jag och Bill var ute en stund och fotade.

Ikväll så har jag varit med erik, linus & jonte, vi åkte till ica maxi och köpte en massa godsaker. Parkerade dessutom "jättefint" på familje-parkeringen, på vägen hem rejvade vi till psykadelisk trancemusik. Fett! Drog till Linus och kikade på Parry Hotter, som jag för övrigt såg för ungefär två veckor sen.. Kommer några bild-sammanfattningar av kvällen här då! Lägger upp lite finare, seriösare bilder när jag(har fått orken att) redigerat klart.
Over & out! Alix

Kommentarer
Postat av: killarna som är bästs host för kvällen

tack för en underbar kväll

2009-11-11 @ 22:16:24
Postat av: Alex

Det gör vi om någon kväll! Lite mer skräp att käka då.

2009-11-12 @ 20:21:37
URL: http://alixseabranch.blogg.se/
Postat av: Tha

2009-11-12 @ 21:51:59
Postat av: thaz hombre

f1, vi ska ha pizza och öl istället!

2009-11-12 @ 21:52:41
Postat av: erik the driver

pizza, öl, chips, glass, godis, tacos, mat och så vidare ! <3

2009-11-13 @ 00:06:23
Postat av: Alex

Vi kör på stort helt enkelt, imorn kanske grabbar? Buffé?

2009-11-13 @ 00:39:43
URL: http://alixseabranch.blogg.se/
Postat av: erik the driver

Ja kanske det ! :)

2009-11-13 @ 00:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0