Wednesday sleepy wednesday

Hey people!

Hur står det till idag då? Det är bra med mig tror jag, förutom att jag har legat och sovit från kl 3 ungefär... Jag brukar jämt vara dödstrött efter jag har varit på skolan & tränat! Hur jobbigt som helst, för då är man inte ett dugg trött på natten, och då blir allt bara en ond cirkel.

Kanske ska börja göra en liten julkalender, fast det har ju redan gått 10 dagar. Så jag kan göra en hur-många-dagar-det-är-kvar-till-julafton-kalender. Idag är det endast två veckor kvar, då börjar vi med lucka 14 idag då, sen imorn lucka 13 osv. Dagens lucka blir denna bild:



Nu sitter jag och lyssnar på Lasse och äter pepparkakor, skönt. Lyssnar också på Anna Maria Espinosa – To Win My Love, soundtrack från Livet Enligt Rosa. Idag hade jag mitt foto-prov, det gick rätt bra faktiskt, fick ett MVG. *Nöjdsmajl* Får hoppas att jag får det som slutbetyg i hela kursen! Om jag ligger i effektivt så ska det väl inte vara några problem, fast vad vet jag. Om det är något som jag tycker är roligt att hålla på med så har jag jättelätt att göra uppgifter, men om det är något som är en aning tråkigare så går det trögt. Nog om skola, tänkte försöka få lite sömn nu!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0